In luna mai 2012 (perioadele 12-13 mai / 19-20 mai / 26-27 mai) CODECS organizeaza la Bucuresti, Timisoara si Iasi programul de training Relatii cu clientii. Cursul ofera participantilor posibilitatea de a intelege importanta relatiei cu clientii in vederea asigurarii avantajului competitiv al organizatiei si cultivarea unei atitudini proactive in servirea clientilor.
Programul isi propune sa abordeze teme precum: recunoasterea beneficiilor aduse de stabilirea standardelor pentru servicii, manifestarea unei atitudini pozitive fata de client si cunoasterea modului de abordare al clientului in functie de tipologia lui, chestionarea eficienta a clientului, ascultarea cu adevarat a clientului si aratarea unei consideratii depline fata de client.
Odata cu absolvirea programului, cursantii vor detine cunostinte aprofundate privind tipurile de relatii parcurse cu clientii si metode de dezvoltare a acestora, vor fi capabili sa identifice si sa aplice metode de imbunatatire a retentiei in sistem a clientilor, sa puna in practica elemente de optimizare a relatiilor cu clientii, precum si tehnici de chestionare si persuasiune.
Cursul se desfasoara pe durata a 2 zile consecutive pentru fiecare grupa de cursanti. O zi de training dureaza 6 ore de lucru efectiv, impartite in 4 sesiuni de o ora si jumatate.
Pentru inscrieri si intrebari un consultant CODECS va sta la dispozitie la sediul din str. Agricultori, nr. 37-39 si la telefon 021.252.51.82/83/84.